Be tudsz lépni a rendszerbe, de nem látod az érvényes előfizetéses csomagodat? 

Esetleg néha a belépéssel is gondod adódik és ezt az üzenetet látod? Már be vagy lépve.

 

A probléma forrása: A böngésződ

 

Ha több eszközről használtad a rendszerünket, vagy használat után nem léptél ki, akkor előfordulhat, hogy a böngésződ most régi adatokat tárol, és ezért nem jeleníti meg a tréningedet. 

 

Megoldás: Másik böngésző

 

Lépj be a rendszerbe egy másik fajta böngészőből. (Ha eddig Google Chrome-ban próbáltál belépni, most használj pl: Firefox-ot) Ha belépsz egy másik böngészőből, utána automatikusan a régi böngésződ is át fog váltani normál állapotra, így akár újra onnan is tudod használni a rendszert. 

 

Ha egyáltalán nem tudsz belépni a rendszerbe, akkor kérj egy új jelszót, vagy írj nekünk az info@e-egyetem.hu címre és segítünk. 

 

Top